دولت با قدرت پروژه انتقال آب به استان یزد و فلات مرکزی را اجرایی خواهد کرد
دولت با قدرت پروژه انتقال آب به استان یزد و فلات مرکزی را اجرایی خواهد کرد
معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد گفت: دولت با قدرت پروژه انتقال آب به استان یزد را اجرایی خواهد کرد.

به گزارش «نبض انرژی»  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، “محسن منصوری”  در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: دولت سیزدهم کشور را در شرایط سختی تحویل گرفت، اما با اقدامات صورت گرفته و فرهنگ کار و خدمت شبانه‌روزی در سطوح‌ مختلف مدیریتی، توانست گره‌های بزرگی را باز کند.
معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری افزود: بخش مهمی از تعهدات دولت و تعهدات سفرهای استانی در حال اجرایی شدن است.
​معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: در استان یزد بیش از ۴ هزار میلیارد تومان (چهار همت) تامین منابع شده است تا در امر کامل شدن تعهدات اقدامات لازم انجام گیرد.
منصوری با اعلام اینکه معادل بودجه ۳۰ سال کشور، پروژه نیمه تمام وجود دارد خاطرنشان کرد: عزم دولت بر اتمام این پروژه ها است.
وی با اشاره به اجرای پروژه انتقال آب به استان یزد گفت: این پروژه در مراسمی با حضور رییس جمهور آغاز شده و با قدرت دنبال خواهد شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دولت معتقد است این تعهد از تعهدهای با اولویت بالا است و شعار صادق الوعده بودن از مهمترین کلید واژه‌های دولت است.
منصوری تأکید کرد: پروژه انتقال آب به استان یزد با جدیت و قدرت اجرایی خواهد شد و معتقد و مومن به انتقال آب به استان هستیم.