خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای چوکا
خبر خوش مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای چوکا
در راستای رونق تولید و حمایت از اشتغال پایدار، در کوتاه ترین زمان ممکن با تخصیص اعتبار لازم در بحث تامین مواد اولیه، چوکا را به سوددهی خواهیم رساند.

به گزارش «نبض انرژی» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجتمع چوکا، صبح امروز پنجشنبه ۴/۳/۱۴۰۲ نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا)، از واحد‌های مختلف این مجتمع عظیم صنعتی در شمال کشور بازدید نمود.

در این بازدید که محمدیاری نماینده مردم شریف شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارش توسط باقر کاظمی مدیرعامل این شرکت، ظرفیت‌های موجود و برنامه‌های در دست اجرا و همچنین طرح تحول و دستاورد‌های چوکا در سال ۱۴۰۱ مورد بررسی قرار گرفت.

در بخشی از این بازدید، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر آماده بودن زیرساخت‌های لازم و ظرفیت‌های بالقوه در مجتمع چوکا گفت: آمادگی داریم با تمام توان و حمایت‌های لازم و تخصیص اعتبار لازم، ظرف مدت ۲ ماه، ظرفیت تولیدات چوکا را افزایش داده و به سوددهی برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:چوکا دارای ظرفیت بسیار بالایی در سطح منطقه و کشور است و با توجه به زیرساخت‌های موجود و برنامه ریزی مدون و منسجم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌بایست به ظرفیت کامل تولیدات خود برسد.

لازم بذکر است ۵۳% سهام شرکت چوکا متعلق به شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) و ۴۷% سهام آن متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری می‌باشد که پس از سال‌ها مساعدت مالی آن به چوکا تحقق پیدا خواهد کرد.