حمایت وزارتخانه‌های نیرو و علوم از تولید دانش‌بنیان در صنعت آب و برق
حمایت وزارتخانه‌های نیرو و علوم از تولید دانش‌بنیان در صنعت آب و برق
آئین افتتاح برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه مهارت‌افزایی و اشتغال‌آفرینی دانشجویان موسوم به طرح "شهید علی‌وردی" به میزبانی شرکت ایران ترانسفو دقایقی پیش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» سلسله رویدادهای مهارت‌افزایی و اشتغال‌آفرینی دانشجویان، صبح امروز چهارشنبه با حضور “مریم کارگرنجفی” معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو و “قاسم عموعابدینی” معاون آموزش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد.
با توجه به اهمیت حضور نیروی انسانی متخصص و کارآمد در صنعت برق، وزارتخانه‌های نیرو و علوم، تحقیقات و فناوری برنامه مشترکی را به منظور مهارت‌افزایی و اشتغال‌آفرینی دانشجویان در قالب ماده ۱۷ حمایت از تولید دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و فناور در صنعت آب و برق در دستور کار قرار داده‌اند.
بر این اساس، در این برنامه که به نام “شهید آرمان علی‌وردی” مزین شده است، حوزه‌های فعال در صنعت آب و برق با همکاری دانشگاه‌های سراسر کشور میزبانی حضور میان مدت دانشجویان را فراهم کرده و از طریق مشارکت اساتید راهنما و خبرگان بخش صنعت، زمینه مهارت‌افزایی، استعداد‌یابی و اشتغال‌آفرینی آنها را فراهم می‌آورند.