باشگاه هم‌اندیشی استعدادهای درخشان مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شد
باشگاه هم‌اندیشی استعدادهای درخشان مجتمع گاز پارس جنوبی راه‌اندازی شد
مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: باتوجه به ساختار جوان و تحصیل کرده این مجتمع ، برای ایجاد پویایی و جذب کارکنان فعال و کارامد و همچنین بهره‌گیری از پتانسیل‌های کارکنان، باشگاه هم‌اندیشی استعدادهای درخشان راه‌اندازی شد.

به گزارش«نبض انرژی» احمد باهوش روز سه شنبه با اشاره به توانمندی و نوآوری جوانان کارآمد این مجموعه ارزشمند بیان کرد: ساختار جوان و تحصیل کرده مجتمع گاز پارس جنوبی، این شرکت را به مجموعه‌ای از هم‌زیستی علم و تجربه تبدیل کرده است و از این روی برای ایجاد فضای پویا و جذب کارمندان مشتاق به فعالیت‌های مرتبط به مجتمع و بهره‌مندی از توان و دانش نوآورانه و جلوگیری از هدررفت ظرفیت‌ها و استعدادها، باشگاه هم‌اندیشی استعدادهای درخشان تشکیل و راه‌اندازی شد.

وی یادآورشد: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از توان و دانش ۱۳ هزار و ۷۴۵ نیروی توانمند در حوزهای‌های رسمی، قرارداد مستقیم و پیمانکاری و دارای ۱۳ پالایشگاه که رسالت تامین بیش از ۷۵ درصد از سبد انرژی کشور و افزون بر وظیفه استراتژیک این مجتمع مبنی بر تولید گاز شیرین و سایر مشتقات، نگه‌داشت و حفظ روحیه تلاش‌گری منابع انسانی، تکلیفی است که می‌بایست سرلوحه‌ فعالیت‌ها قرار گیرد.

باهوش ادامه داد: با توجه به این‌که عمده نیروی انسانی شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی از طریق آزمون‌های جذب انحصاری این مجموعه، فرآیند استخدامی را طی کرده‌اند و میانگین سنی افراد شاغل در این مجموعه در مقایسه با سایر زیرمجموعه‌های وزارت نفت پایین‌تر است و از سویی به واسطه این نیروی جوان میانگین مدرک تحصیلی کارکنان نیز در مقایسه با دیگر شرکت‌های عملیاتی وزارت نفت در رتبه‌ برتری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: بر همین اساس، برای حفظ انگیزه این سرمایه‌ انسانی و بهره‌گیری بهینه از پتانسیل‌های افراد، بستری فراهم شده است که افراد مشتاق بتوانند ایده‌های خود را مطرح و در صورت امکان پس از بررسی ایده‌ها، آنها را پیاده‌سازی کنند.

وی با اشاره به هدف راه‌اندازی این باشگاه تصریح کرد: باشگاه هم‌اندیشی استعدادهای درخشان مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف ایجاد بستری برای عرضه تلاش کارکنان این شرکت، بیان ایده‌های خلاقانه و کارآمد در فضایی کاملا آزاد آغاز به کار کرده است.

باهوش ادامه داد: تمامی کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی می‌توانند در این باشگاه فعالیت چشمگیری داشته باشند و از تسهیلات تخصیص یافته به این باشگاه در راستای اهداف و اقدامات مورد تایید باشگاه استفاده کنند.