گام‌های پایانی راه‌اندازی طرح پتروشیمی گچساران
گام‌های پایانی راه‌اندازی طرح پتروشیمی گچساران
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس از طی شدن گام‌های پایانی راه‌اندازی طرح پتروشیمی گچساران خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» به نقل از شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسن نشان‌زاده مقدم در نشست بررسی آخرین روند راه‌اندازی پتروشیمی گچساران گفت: تأکید همه ارکان در راه‌اندازی مجتمع باید راه‌اندازی بدون حادثه فرآیندی و انسانی باشد. بدون تردید در مقابل ایمنی و حفظ جان نیروی انسانی هیچ چیز دیگری برای ما ارزش ندارد. در حقیقت برای تولید عجله داریم اما ایمنی برای ما اولویت نخست به‌شمار می‌آید و بر همین اساس ضمن رعایت الزامات راه‌اندازی در حوزه بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌ائی) باید به‌سرعت در راه‌اندازی نیز توجه شود.

وی افزود: باید موضوع پساب مجتمع در تعامل مستمر با محیط زیست به‌صورت جدی پیگیری شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب‌وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌ فارس در ادامه اظهار کرد: هیچ فردی حق ورود به فعالیت‌های سیاسی را در مجتمع پتروشیمی گچساران ندارد و این موضوع برای تمامی نیروها ممنوع است و تخلف سازمانی قلمداد خواهد شد. بی‌تردید ما بر اساس جناح‌بندی و منش سیاسی عمل نمی‌کنیم و تنها بر اساس تعهد، تخصص و اخلاق انقلابی عمل می‌کنیم و ملاک عمل ما خواهد بود، باید فکرها متمرکز بر مجتمع گچساران باشد.

نشان‌زاده تأکید کرد: هم‌اکنون خوشبختانه مسائل و مشکلات مالی حل‌وفصل شده و به‌اندازه‌ای که این پروژه در مسیر راه‌اندازی حرکت کند، تزریق مالی نیز انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در مجموعه هلدینگ خلیج فارس یک تیم هستیم و همه پیمانکاران موظف‌اند تصمیم‌های مدیران عامل را به‌عنوان حکمی لازم‌الاجرا در دستور کار خود قرار دهند. از همه عزیزان برای تلاش در مسیر راه‌اندازی پتروشیمی گچساران قدردانی می‌کنم و باید به این نکته اشاره کنم که برای ما یک واجب اخلاقی شرعی و ملی است که این پروژه را به دور از هرگونه حاشیه به پایان برسانیم و همه ارکان پشتیبان تحقق این مهم هستند.