ایرانول در تولید محصول رکورد زد/ افزایش سهم بازار یکی از اولویت‌های این شرکت
ایرانول در تولید محصول رکورد زد/ افزایش سهم بازار یکی از اولویت‌های این شرکت
سخنگوی شرکت نفت ایرانول، گفت: با توجه به نام‌گذاری شعار سال تحت عنوان رونق تولید و مهار تورم این شرکت رکورد را در تولید زد که این رکورد را مدیون روانکاری این صنعت توسط مدیران و کارکنان این شرکت است. چون ما معتقدیم بعد از اینکه افزایش تولید اتفاق بیفتد قطع به یقین بخش دوم شعار که کاهش تورم است در این شرکت اتفاق میفتد.

مهدی محسنی مدیر روابط عمومی شرکت نفت ایرانول، در گفتگو با خبرنگار«نبض انرژی» با اشاره به اینکه نفت ایرانول بیشتر در حوزه روانکار  فعالیت می‌کند، اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری شعار سال تحت عنوان رونق تولید و مهار تورم این شرکت رکورد را در تولید زد که این رکورد را مدیون روانکاری این صنعت توسط مدیران و کارکنان این شرکت است؛ چرا که معتقدیم بعد از اینکه افزایش تولید اتفاق بیفتد قطع به یقین بخش دوم شعار که کاهش تورم است در این شرکت اتفاق میفتد.

وی از ورود محصولات جدید نفت ایرانول به بازار در سال جاری خبر داد و گفت: در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهم‌نامه ای هم با برخی از شرکت‌ها منعقد خواهیم کرد. همچنین دومین اقدام شرکت نفت ایرانول افزایش سهم بازار در فروش داخلی و خارجی، توسعه صادرات، معرفی محصولات و تعامل مستقیم با علاقمندان و فعالان حوزه نفت است.

محسنی در پاسخ به این سوال که این شرکت چند درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است، افزود: با توجه به تنوع و گستردی محصول در این شرکت سهم بازار متفاوت است در برخی از محصولات 27 درصد و در برخی دیگر از محصولات تا 35 درصد سهم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است در دومین روز برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی و با هدف ایجاد ارزش افزوده در تولید محصولات شرکت نفت ایرانول، جلسه ای با حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.