آماده‌سازی زیرساخت‌ها در مرزهای شلمچه و چذابه تا پایان تیرماه
آماده‌سازی زیرساخت‌ها در مرزهای شلمچه و چذابه تا پایان تیرماه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از آماده سازی تمام زیرساخت ها در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش «نبض انرژی» محمدرضا کرمی نژاد در جلسه ستاد اربعین حسینی در شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار کرد: تا تیرماه سال جاری تمام زیرساخت ها در پایانه های مرزی شلمچه و ‌چذابه باید آماده شود تا خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی با بهترین شرایط تامین شود.

وی افزود: افتخاری که نصیب ما در استان خوزستان شده است خدمت به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین حسینی است و با تمام توان برای خدمت به زوار آماده خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: امسال به دلیل شرایط هوایی و وجود گرما شرایط پایداری آب در دو پایانه مرزی در دستور کار است و با احداث مخازن ذخیره آب تلاش کردیم تا هیچ مشکلی در تامین آب شرب مهمانان امام حسین (ع) وجود نداشته باشد و خط توزیع آب مواکب نیز در حال تعویض است تا از پایداری آب با کیفیت اطمینان خاطر داشته باشیم.

کرمی نژاد با اشاره به مشکل چندین سال زوار اربعین حسینی در تامین آب بعد از پایانه های مرزی تصریح کرد: شرایط پایداری آب را به نحوی مدیریت کرده ایم تا با اجرای خط ۳۱۵ به طول ۳ کیلومتر جهت تفکیک آب شرب مواکب از روستاها، هیچ مشکلی در تامین آب شرب زوار در شلمچه به وجود نیاید.

وی تصریح کرد: برای تامین آب پایدار زوار در پشت مرز در مواکب عراق و پایانه مرزی عراق نیز اقدامات موثری در حال انجام است و با برنامه ریزی در تلاش هستیم زوار در تامین آب شرب بعد از پایانه های مرزی مشکلی نداشته باشند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش فاضلاب خاطرنشان کرد: دفع بهداشتی فاضلاب در پایانه های مرزی در حال انجام است و با ساخت لاگن های مناسب در این بخش هم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.