ذخیره سازی بیش از ۱.۶ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز در اهواز
ذخیره سازی بیش از ۱.۶ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز در اهواز
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز از ذخیره سازی بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ برای نوروز خبر داد.

به گزارش«نبض انرژی»عبدالکریم محمدی، اظهار کرد: بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین یورو ۴ به منظور پاسخگویی به نیاز شهروندان و گردشگران نوروزی در انبار نفتی نظامیه اهواز ذخیره سازی شده است.

وی افزود: با توجه به ذخیره سازی انجام شده به مدیران جایگاه ‌های سوخت تاکید شد که ذخایر بنزین و گازوییل خود را تکمیل کنند تا مشکلی در ارائه خدمات به مردم در این ایام به وجود نیاید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با اشاره به اجرای طرح ویژه نوروزی نظارت بر جایگاه ‌های سوخت گفت: این طرح با هدف رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی در استان در ۱۰ ناحیه و ۲۲ شهرستان با مشارکت واحدهای ایمنی، نظارتی و روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه اهواز تا ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

محمدی عنوان کرد: در این طرح نظارت بر کمیت و کیفیت سوخت از مبدا تا مصرف نهایی در جایگاه‌های سوخت مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین بر تنظیف نمازخانه‌ ها و سرویس ‌های بهداشتی جایگاه‌ها نیز نظارت می‌ شود.

وی در خصوص فعالیت جایگاه های گاز افزود: جایگاه ‌های گاز سی ان جی در خوزستان در ایام نوروزی به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در پایان گفت: از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده تخلفات احتمالی مراتب را به سامانه ۰۹۶۲۷ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا