از رفع قطعی مکرر برق خانگی سال‌های گذشته در تابستان سال ۱۴۰۱ تا انتقال آب خلیج‌فارس به یزد و فلات مرکزی
از رفع قطعی مکرر برق خانگی سال‌های گذشته در تابستان سال ۱۴۰۱ تا انتقال آب خلیج‌فارس به یزد و فلات مرکزی
سخنگوی دولت رفع قطعی مکرر برق خانگی سال‌های گذشته در تابستان سال ۱۴۰۱ و افزایش ۶ هزار مگاواتی تولید برق را در کنار آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج‌فارس به یزد و فلات مرکزی و کاهش تنش‌های آبی با بهره‌برداری از سامانه و آبرسانی غدیر پس از ۱۲ سال و نیز طرح آبرسانی سنندج را از جمله اقدامات دولت در حوزه زیرساختی آب و برق عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  “علی بهادری جهرمی” در نشست خبری بعد از ظهر سه‌شنبه که در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اقدامات زیرساختی دولت در سال‌جاری در حوزه آب و برق را تشریح کرد.
سخنگو و دبیر هیئت دولت در این باره اظهار کرد: رفع قطعی مکرر برق خانگی سال‌های گذشته در تابستان سال ۱۴۰۱، افزایش ۶ هزار مگاواتی تولید برق، بهره‌برداری از آب شیرین‌کن‌های بوشهر و افتتاح تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه از جمله اقدامات دولت در حوزه زیرساختی آب و برق است.
​وی در ادامه کاهش چشمگیر مشکل فاضلاب اهواز و آغاز عملیات اجرایی خط دوم انتقال آب خلیج‌فارس به یزد و فلات مرکزی و کاهش تنش‌های آبی با بهره‌برداری از سامانه، آبرسانی غدیر پس از ۱۲ سال، طرح آبرسانی سنندج، افتتاح طرح آبرسانی همدان پس از ۱۷ سال و طرح آبرسانی شهرکرد را از دیگر اقدامات زیرساختی دولت در این حوزه عنوان کرد.