استفاده از توان داخلی در راه‌اندازی ۲ توربین پالایشگاه هفتم پارس جنوبی
استفاده از توان داخلی در راه‌اندازی ۲ توربین پالایشگاه هفتم پارس جنوبی
مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد که دو دستگاه توربین ردیف چهارم و ششم در این پالایشگاه با موفقیت راه‌اندازی و عملیاتی شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مهرداد عبدی اظهار کرد: با حمایت مستقیم مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و توان و دانش متخصصان داخلی، دو دستگاه توربین ردیف‌های چهارم و ششم این مجموعه در کوتاه‌ترین بازه‌ زمانی با موفقیت نصب، راه‌اندازی و عملیاتی شد.

وی افزود: با توجه به نقش بسیار حیاتی و کلیدی توربین ردیف‌های چهارم و ششم پالایشگاه هفتم پارس جنوبی در تولید مستمر و پایدار گاز، نشست‌های تخصصی برگزار شد و با حمایت‌های لازم از سوی مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و با هماهنگی با واحد مهندسی توسعه شرکت ملی گاز، دو دستگاه توربین به پالایشگاه  هفتم پارس جنوبی انتقال داده و در واحد ۱۰۶ ردیف‌های چهارم و پنجم با موفقیت نصب شد.

مدیر پالایشگاه هفتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون توربین ردیف ششم پس از آزمایش‌های بسیار دقیق و کارآمد واحدهای مکانیک،ابزاردقیق و برق، مرحله‌ عملیات تعمیر و نصب نیز با موفقیت سپری کرده و اکنون در مرحله پیش‌راه‌اندازی است.