کشف ۱۵ مزرعه رمز ارز غیرمجاز در غرب اهواز
کشف ۱۵ مزرعه رمز ارز غیرمجاز در غرب اهواز
مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز از کشف ۱۵ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در غرب این کلانشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» عبدالحمید عباس شیاری، با اشاره به تلاش برای شناسایی کشف دستگاه‌های رمز ارز غیرمجاز در سطح کلانشهر اهواز اظهار کرد: ۱۵ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز در غرب کلانشهر اهواز شناسایی، کشف و جمع‌آوری شد.

وی با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز افزود: با تلاش فرماندهی انتظامی و دستور مقام قضایی و در راستای کمک به پایداری شبکه، تعداد ۹۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مزارع ضبط شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز عنوان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع رسانی و ثبت گزارش در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق “اپلیکیشن برق من”، سامانه اینترنتی www.tavanir.org.ir/samaat” ” و یا شماره گیری ۱۲۱ و ۱۵۲۱ اقدام کنند.

عباس شیاری گفت: اختلاف هزینه برق مصرفی برای تولید رمزارز با قیمت جهانی و سود قابل توجه از این روش، باعث بکارگیری گسترده ماینرهای غیرمجاز شده که با تلاش دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و همیاری مردم در حال شناسایی و جمع‌آوری این دستگاه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پایداری شبکه و استمرار خدمت رسانی برق به صرفه جویی حداکثری شهروندان نیاز دارد و از همشهریان عزیز تقاضا داریم همکاری لازم را در صرفه جویی و مدیریت برق داشته باشند.

منبع: ایسنا