حوزه آب و برق از مسائل مهم خوزستان است
حوزه آب و برق از مسائل مهم خوزستان است
استاندار خوزستان گفت:با توجه به وجود صنایع متعدد و نقش ویژه استان در تامین امنیت غذایی، لازم است امور مرتبط با آب و برق به‌طور ویژه پیگیری و برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه انجام شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  “علی اکبر حسینی محراب” استاندار خوزستان در نشست با مدیران ارشد سازمان آب و برق خوزستان ضمن تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق در حوزه آب و برق اظهار داشت: طی سال‌های گذشته با پدیده خشکسالی روبرو شدیم و این شرایط سبب شد تا ما با مشکلات متعددی روبرو شویم و به اهمیت دوچندان برنامه‌ریزی دقیق در بخش آب و برق و لزوم صرفه‌جویی در مصرف پی ببریم.
حسینی محراب افزود: خوزستان با داشتن صنایع متعدد و نقش ویژه در تولیدات کشاورزی و تامین امنیت غذایی کشور، لازم است امور مرتبط با آب و برق آن بطور ویژه پیگیری و برنامه‌ریزی دقیقی در این زمینه انجام شود.
وی به نقش مهم سازمان آب و برق خوزستان در مدیریت بخش‌های آب و برق نیز اشاره کرد و گفت: سازمان آب و برق خوزستان بعنوان یک سازمان پیشرو با بهره مندی از بدنه کارشناسی قوی و امکانات لازم، باید با برنامه‌ریزی مناسب موضوع آب و برق استان را مدیریت کند و اجازه بروز مشکل را ندهد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه صنایع باید با ایجاد نیروگاه‌های برقی و آب شیرین‌کن‌ها به سمت خودکفایی در این بخش حرکت کنند، گفت: صنایع برای تامین برق و آب خود با راه‌اندازی نیروگاه‌ها و استفاده از آب شیرین‌کن‌ها نیازهای خود را برطرف کنند و این را باید بعنوان یک ماموریت مهم برای خود در نظر بگیرند.