پتروشیمی خراسان شرکت برتر فرایند صحه گذاری پروژه‌های بهبود تعالی
پتروشیمی خراسان شرکت برتر فرایند صحه گذاری پروژه‌های بهبود تعالی
در نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی، پتروشیمی خراسان با عنوان شرکت برتر فرایند صحه گذاری پروژه‌های بهبود تعالی تقدیر شد.

به گزارش نبض انرژی به نقل از روابط عمومی، مدیر عامل شرکت پتروشیمی خراسان با کسب لوح تقدیر در بخش مطالعات طرح جامع تامین آب شرکت در فرایند صحه گذاری پروژه‌های بهبود تعالی مورد تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره ۳۹ شرکت در ۴ سطح صحه گذاری، تعهد به تعالی، تقدیر نامه و تندیس شرکت کرده بودند که پروژه مطالعات طرح جامع تامین آب شرکت پتروشیمی خراسان بر اساس مدل تعالی سازمانی در ناحیه جاری سازی مورد ارزیابی تیم صحه گذاری قرار گرفت و با عنوان پروژه برتر در سطح ملی صنایع پتروشیمی در سال ۱۴۰۱ شناخته شد.

یکی از ویژگی‌های بارز فرایند تعالی امسال، ارزیابی بر مبنای ویرایش ۲۰۲۰ مدل EFQM با هدف رشد و تعالی شرکت‌های صنعت پتروشیمی است و یکی از ارزنده‌ترین اقدام‌های این دوره حضور فعال ارزیابان داخل صنعت پتروشیمی در فرایند ارزیابی با هدف دستیابی به موقعیت رقابتی در سطح ملی است و در پایان هر ارزیابی گزارش بسیار خوب و ارزشمندی از سوی تیم ارزیابان در اختیار سازمان قرار گرفت.

نهمین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی با شعار دانش محوری، سرآمدی، توسعه پایدار در مرکز همایش‌های کوشک و با حضور مدیران ارشد وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز مدیران عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی برگزار شد.

پیش از این پتروشیمی خراسان طی هفتمین و هشتمین دوره این جشنواره حائز تندیس بلورین و در سال‌های توقف فرایند مذکور در سال ۹۸ تندیس بلورین یک ستاره سومین دوره جایزه تعالی نگهداری و در سال ۱۴۰۰ تندیس ششمین همایش و جایزه کیفیت ایران را کسب کرده است.