آمادگی وزارت نیرو برای تامین زیرساخت آب و برق 80 یادمان راهیان نور در کشور
آمادگی وزارت نیرو برای تامین زیرساخت آب و برق 80 یادمان راهیان نور در کشور
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و نماینده تام الاختیار وزارت نیرو در ستاد مرکزی راهیان نور کشور، از آمادگی این وزارتخانه درخصوص تامین زیرساخت آب و برق پایدار 80 یادمان مصوب راهیان نور در هفت استان برای خدمت‌رسانی بهتر به زائران راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “سيديعقوب محمدمرادي” با اعلام این خبر گفت: مجموعه صنعت آب و برق از یکم اسفند 1401 تا سوم فروردین 1402 زیرساخت‌های تامین آب و برق پایدار را برای حدود 80 یادمان مصوب راهیان نور در 7 استان شامل آذربایجان‌غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، بوشهر و هرمزگان ایجاد کرده است.
وی در ادامه افزود: امکان بازدید کاروان‌های راهیان نور از تاسیسات زیرساختی صنعت آب و برق شامل سدها، نیروگاه‌ها، تصفیه‌خانه‌ها و … با رعایت دستورالعمل‌های ایمنی و حفاظتی در هفت استان یاد شده، از جمله تمهیدات درنظر گرفته شده وزارت نیرو و ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این دوره است.
نماینده تام‌الاختیار وزارت نیرو در ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به پیگیری‌‎های انجام شده از سوی ستاد راهیان نور وزارت نیرو، خاطرنشان کرد: شرکت‌های مادرتخصصی و شرکت‌های زیرمجموعه در صورت لزوم می‌توانند برای اعزام مدیران، کارکنان و بازنشستگان علاقه‌مند صنعت آب و برق به همراه خانواده‌هایشان و همچنین خانواده‌های شاهد و ایثارگر وزارت نیرو همکاری کنند.