افراط و تفریط در نظارت باعث بروز آفت در سازمان‌ها است
افراط و تفریط در نظارت باعث بروز آفت در سازمان‌ها است
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت:افراط و تفریط در نظارت، باعث ایجاد آفت در سازمان‌هاست و این امر مهم باید در مسیر انجام وظایف دفاتر بازرسی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  اولین گردهمایی مدیران دفاتر بازرسی آب و فاضلاب سراسر کشور با حضور مدیر کل دفتر بازرسی آبفای کشور و هیئت همراه، مدیران عامل شرکت های آبفا مشهد و استان خراسان رضوی و نیز مدیران دفاتر بازرسی، در مشهد آغاز شد.
اتابک جعفری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به صورت ویدئو کنفرانسی در این مراسم حضور یافت، ضمن تبریک اعیاد رضویه و ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: بازرسی چشم بینای مجموعه شرکتها است و برگزاری این همایش در مشهد و در جوار بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با تبادل نظری که در سایه همراهی مدیران دفاتر اتفاق می‌افتد، قطعا باعث خیر و برکت در صنعت آب و فاضلاب خواهد بود.
وی گفت: در هر مجموعه‌ای باید چشم هایی برای نظارت باشد؛ بازرسی، کنترل و نظارت است که چارچوب‌های سیستم را تعریف می‌کند و انتظار دارد همکاران در راستای چارچوب‌های تعریف شده حرکت کنند.
جعفری با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط افزود: افراط و تفریط در نظارت، باعث آفت در سازمان‌ها است و این امر مهم باید در مسیر انجام وظایف توسط دفاتر بازرسی رعایت شود.
جعفری با بیان اینکه بازرسی شامل بخش های نظارتی و به تبع آن بحث‌های تشویقی و تنبیهی است، ارزشیابی را مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاران خدوم و فداکارباید شناسایی، معرفی و تشویق شوند و چنانچه تخلفی نیز مشاهده شد، مورد تذکر و تنبیه قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خاطر‌نشان کرد: مدیران دفاتر بازرسی باید به صورت همه جانبه در راستای تصمیم سازی در کنار مدیران عامل باشند و به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهند.