آغاز تولید و بهره‌برداری از نخستین چاه میدان نفتی مارون ۱ و ۴
آغاز تولید و بهره‌برداری از نخستین چاه میدان نفتی مارون ۱ و ۴
رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت حفاری شمال وابسته به هلدینگ انرژی بنیاد مستضعفان از آغاز تولید و بهره برداری از نخستین چاه پروژه مارون ۱ و ۴ در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین ۲۸ گانه توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»مرتضی پاکروان با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام فرخنده دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، نخستین چاه پروژه مارون ۱و ۴ در طرح نگهداشت و افزایش تولید میادین ۲۸ گانه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که با ظرفیت تولید بالغ بر ۱۵۰۰ بشکه نفت در روز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: تا کنون دو چاه تعمیری از مجموع چاه‌های در تعهد اجرای پروژه، تحویل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شده است و دو چاه دیگر نیز حفاری و تکمیل شده که به زودی  وارد مدار تولید میدان مارون می‌شود.

پاکروان با تبریک این دستاورد و تقدیر از حسن همکاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان کارفرمای پروژه افزود: بدون شک این موفقیت در سایه همت و تلاش همکاران و پرسنل شرکت حفاری شمال در اجرای موفق این پروژه حاصل شده است.

سرپرست حفاری شمال ابراز امیدواری کرد با  اهتمام لازم و اجرای مطلوب، دقیق و به موقع این پروژه که از بیشترین میزان پیشرفت در کل طرح‌های ۲۸ مخزن برخوردار است و همچنین  تعامل حرفه‌ای و به موقع کارفرما به ویژه در بخش مالی شاهد بهره برداری کامل از پروژه مارون در کوتاه ترین زمان ممکن باشیم.