تامین برق راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشارکت یکهزار نفر از کارکنان برق تهران
تامین برق راهپیمایی ۲۲ بهمن با مشارکت یکهزار نفر از کارکنان برق تهران
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: ۱۰۰۰ نفر از کارکنان شبکه توزیع نیروی برق پایتخت تامین و پشتیبانی تامین برق راهپیمایی ۲۲ بهمن را برعهده داشتند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»کامبیز ناظریان روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: همزمان با برپایی مراسم با شکوه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یک هزار نفر از کارکنان این شرکت وظیفه پشتیبانی و نظارت بر تامین برق این مراسم باشکوه را بر عهده داشتند.

مدیرعامل توزیع برق تهران افزود: علاوه بر تامین برق جایگاه اصلی مراسم، انشعابات مورد نیاز تمامی بخش‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی، فرهنگی و خبری به بهترین شکل ممکن تامین شد و با تمهیدات اتخاذ شده همه بخش‌های شبکه برق در محدوده اجرای مراسم و مسیرهای منتهی به میدان آزادی در برابر مخاطرات احتمالی ناشی از تراکم جمعیت، ایمن سازی شده است.

ناظریان اظهارکرد: هم اکنون همه مدیران در مرکز کنترل و دیسپاچینگ حوزه ستادی در حال رصد و نظارت لحظه ای بر وضعیت شبکه برق شهر تهران برای جلوگیری از هرگونه اختلال در ارائه خدمات به مشترکان هستند.

وی همچنین از تجلیل مشترکان کم مصرف برق شهر تهران توسط دفتر روابط عمومی این شرکت در غرفه وزارت نیرو خبر داد و گفت: با اطلاع رسانی قبلی انجام شده مشترکان کم مصرف تهرانی می توانند با ارائه مشخصات اشتراک برق خود به همکاران مستقر در غرفه وزارت نیرو واقع در محل درب اصلی دانشگاه تهران به قید قرعه از جوایز ارزنده ای به پاس همراهی خود در مدیریت مصرف برق بهره مند شوند.

مدیرعامل توزیع برق تهران افزود: به منظور کسب اطمینان از برگزاری هرچه باشکوه‌تر چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ از ۱۰ روز گذشته با تشکیل کمیته‌های تخصصی و برگزاری نشست‌های متعدد هماهنگی با تمامی دستگاههای اجرایی و ارگانهای مرتبط، برنامه‌ریزی به منظور اجرای تمهیدات لازم در حوزه های فنی، فرهنگی، اطلاع رسانی و امنیتی انجام شده و با اجرای طرح پاک در تمامی مسیرهای راه پیمایی و خیابان های اطراف، این اطمینان حاصل شده است تا با توجه به تراکم قابل توجه جمعیت و همچنین شرایط جوی، کوچک ترین حادثه ای در حوزه برق برای شهروندان ایجاد نشود.

ناظریان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی این شرکت نیز با ناوگان خودرویی و موتوری مجهز در تمامی طول مسیر راهپیمایی مستقر هستند تا در صورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در برق رسانی در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ناوگان خودروهای ویژه عملیاتی در این مراسم به کار گرفته شده است، گفت: کارشناسان حوزه‌های ستادی و مناطق برق رودکی، فارابی، دانشگاه، سهروردی، مولوی، فردوسی و بوعلی از روزهای گذشته علاوه بر بررسی، اصلاح و ایمن سازی نقطه ای شبکه به صورت مستمر در حال نظارت و بازبینی تجهیزات فنی بوده اند؛ همزمان نیروهای حراست و امور محرمانه این شرکت نیز وظیفه حفاظت از تاسیسات و تجهیزات شبکه را با همکاری دستگاه های امنیتی و انتظامی بر عهده دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ یادآور شد: با هماهنگی‌های انجام شده به منظور پوشش خبری شایسته این مراسم، برق و تجهیزات فنی مورد نیاز گروه‌های خبری و اصحاب رسانه به منظور ارائه خدمات رسانه ای و به ویژه پخش زنده مراسم تامین شده است.

ناظریان با اشاره به اینکه کارکنان انقلابی، متعهد و پرتلاش این شرکت با حضور در این مراسم، با آرمان های امام راحل(ره) تجدید پیمان و با مقام معظم رهبری مدظله العالی تجدید بیعت کرده اند تاکید کرد: محکمتر و پر توان‌تر از گذشته در مسیر خدمت به هموطنان خود گام برخواهیم داشت.

منبع:ایرنا