سلاجقه:آرمان‌های ما تغییرناپذیر هستند
سلاجقه:آرمان‌های ما تغییرناپذیر هستند
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، با بیان اینکه مردم ما مردم زمان‌های سخت هستند، گفت: خواهیم دید که امسال بانوان، خواهران ما و دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها نسبت به سال‌های قبل حضور شورانگیزتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت و به دنیا خواهند گفت که آرمان‌های ما تغییرناپذیر هستند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»علی سلاجقه در حاشیه حضور در میز ارتباطات مردمی سازمان حفاظت محیط زیست که به مناسبت ۲۲ بهمن و در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا شده است، اظهار کرد: مردم ما مردم زمان‌های سخت هستند که خوشبختانه در طول این ۴۴ سال نشان دادند هر وقت دشمن کوچک‌ترین احساس غروری کرده است مردم درجا غرورش را در هم شکسته‌اند.

وی با بیان اینکه این مردم پشت سر مقام معظم رهبری برای حفظ و ارتقا آرمان‌های حرکت می‌کنند، ادامه داد: مردم امسال با تمام قوا در راهی که حاج قاسم فرمودند که “جمهوری اسلامی ایران حرم است و این حرم باید حفظ شود” پر شورتر حاضر شده‌اند. خواهیم دید که به‌ویژه امسال بانوان و خواهران ما، دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها نسبت به سال‌های قبل حضور شورانگیزتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داشت و به دنیا خواهند گفت که آرمان‌های ما لایتغیر و تغییرناپذیر هستند.

سلاجقه همچنین در پاسخ به این سوال که به نظر شما چطور می‌توان همه اقشار جامعه را در این رویداد ملی همراه کرد؟ توضیح داد: خوشبختانه قبل از این مراسم، حضرت آقا دستور عفو تمام جوان‌هایی که احساس می‌شد بعضا شاید فریب خورده‌اند را دادند، هرچند در بین این‌ها شاید افرادی هم بودند که به نوعی توسط دشمن هدایت می‌شدند اما این عفو عمومی که دادند، دستاورد فوق العاده‌ای بود. اینجا جناح، رنگ و پوست و حتی اعتقادات فرقی نمی‌کند و همه در زیر چتر و سایه نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و این اتفاق به نحو مطلوبی افتاده است.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: همه ما تکلیف داریم. ما خادم و مسئول هستیم و خادم همه مردم شریف ایران هستیم. بحث ملیت، هویت و نظام ما خط قرمز ما است و مردم نیز اینها را حفظ می‌کنند.

منبع:ایسنا