رشد و توانمندسازی صنعتگران داخلی برآیند برگزاری نمایشگاه نفت است
رشد و توانمندسازی صنعتگران داخلی برآیند برگزاری نمایشگاه نفت است
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: برآیند برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت در اهواز با مشارکت تولیدکنندگان و متقاضیان، رشد کیفی، نوآوری و توانمندسازی صنعتگران داخلی است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»حمید رضا گلپایگانی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان اظهار کرد: استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار شرکت ملی حفاری ایران است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این رویداد مهم اقتصادی که پس از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران بزرگترین رویداد نمایشگاهی در صنعت نفت کشور است، فرصت ارزشمندی برای ارزیابی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل داخلی در ساخت قطعات و تجهیزات و تامین نیازهای این صنعت راهبردی است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: شرکت ملی حفاری ایران همسو با شرکت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران که در نمایشگاه حضور فعال دارند نهایت همکاری و همیاری را با سازندگان، صنعتگران، تولیدکنندگان و دانش‌بنیان‌ها خواهد داشت تا شاهد شتاب بخشی در تحقق برنامه‌های کلان صنعت نفت باشیم.

گلپایگانی عنوان کرد: حضور در این رویداد صنعتی و اقتصادی که با شعار ” ایران قوی، نفت دانش بنیان و تکمیل زنجیره ارزش” از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود فرصت مغتنمی برای صنایع و شرکت‌های فعال در حوزه طراحی، مهندسی و فناوری ساخت داخل است که بتوانند آخرین دستاوردها و پیشرفت‌های خود را به نمایش بگذارند.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با توصیه به شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان و شرکت‌های تولیدکننده داخلی گفت: این شرکت‌ها با بهره‌گیری بهینه از این فرصت نمایشگاه، ضمن حفظ بازار و مشتریان خود از تبادل دانش و اطلاعات غافل نشده و با تعامل، همفکری و همکاری با شرکت‌های تابعه صنعت نفت از تجارب گران‌سنگ متخصصان این صنعت در جهت نوآوری و ارتقاء کیفیت اقلام تولیدی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه بازاریابی و بازارسازی در گروی تولید کالای با کیفیت و قیمت رقابتی است و براین اساس سازمان‌های پیشرو در راستای مشتری مداری و جذب مشتریان جدید، ارائه خدمات با کیفیت را سرفصل کار قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: برآیند برگزاری نمایشگاه تخصصی ساخت قطعات و تجهیزات صنعت نفت در اهواز با مشارکت تولیدکنندگان و متقاضیان، رشد کیفی، نوآوری و توانمندسازی صنعتگران داخلی است و بستر مناسبی جهت بهره‌گیری متقابل از توان بخش‌های دولتی و خصوصی خواهد بود.