معرفی دستاوردهای ۱۷۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه نفت و گاز
معرفی دستاوردهای ۱۷۰ شرکت دانش‌بنیان در حوزه نفت و گاز
همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی، دستاوردهای ۱۷۰ شرکت دانش‌بنیان و فناوری عرضه شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» ابوالحسن رزمی‌نیا، رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس با اشاره به چهاردهمین نمایشگاه نفت،‌ گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی که از ۹ بهمن ماه در عسلویه دایر شده است، افزود: این نمایشگاه تا روز چهارشنبه، ۱۲ بهمن ادامه دارد و پذیرای علاقه‌مندان و به‌ویژه فعالان این حوزه است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عرضه کرده‌اند، اظهار کرد: حوزه نفت، گاز و صنایع وابسته از جمله پیشران‌های اقتصادی در جهان و به‌ویژه ایران به‌عنوان یکی از کشورهای دارای ظرفیت در حوزه انرژی نفت و گاز به شمار می‌رود.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) این نمایشگاه را فضایی مطلوب برای عرضه توانمندی خدمات و کالاهای شرکت‌های مرتبط با حوزه‌های انرژی دانست و گفت: انتظار می‌رود شرکت‌ها و کارفرمایان از این ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، رزمی‌نیا خاطر نشان کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس مفتخر به پذیرای بسیاری از شرکت‌ها است و در همین راستا از شرکت‌های بزرگ حاضر در نمایشگاه دعوت به جذب و پذیرش در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوشهر در نقاط مختلف استان را داریم.