نصب کنتورهای هوشمند برق روی تابلوهای تبلیغاتی پایتخت/ روشنایی تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران تعدیل شد
نصب کنتورهای هوشمند برق روی تابلوهای تبلیغاتی پایتخت/ روشنایی تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران تعدیل شد
همزمان با آغاز اجرای طرح نصب کنتورهای هوشمند برق روی تابلوهای تبلیغاتی شهر تهران، روشنایی این تابلوها با هدف صرفه‌جویی در مصرف برق تعدیل شد.

به گزارش«نبض انرژی»”کامبیز ناظریان” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفت: در راستای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف انرژی در شهر تهران، با همکاری متقابل این شرکت و شهرداری تهران به منظور جلوگیری از هدررفت برق، روشنایی تابلوهای تبلیغاتی منصوبه در سطح پایتخت، پایش و با همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت‌های تبلیغاتی، روشنایی این تابلوها تا حد ممکن تعدیل و کاسته شد.
ناظریان افزود: گروه‌های ارزیاب و بازرسان منتخب این شرکت به صورت مستمر در طول شبانه روز، وضعیت روشنایی تابلوها را بررسی می‌کنند تا ضمن تعدیل روشنایی شبانه از روشن ماندن تابلوهای تبلیغاتی در طول روز نیز جلوگیری شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق پایتخت با بیان اینکه در زمینه اصلاح روشنایی‌های مازاد شهری، تعامل و همکاری ارزنده و قابل تقدیری از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران صورت گرفته است، تصریح کرد: با حفظ استانداردهای شهری تلاش خواهیم کرد تا از هدر رفت انرژی در بخش‌های مختلف شهر جلوگیری شود.
وی خاطرنشان کرد: با نصب ساعت‌های نجومی، از روشن ماندن تابلوهای تبلیغاتی در طول روز جلوگیری شده است و ضمن آن که تمامی تابلوهای تبلیغاتی در حال حاضر دارای لامپ‌های کم مصرف LED هستند، در عین حال از این پس با نصب کنتورهای هوشمند، میزان مصرف این تابلوها در تمام شبانه روز از راه دور نیز قابل رصد خواهد بود.