برگزاری پویشی برای جذب طرح‌های بهینه‌سازی انرژی و محیط‌ زیست
برگزاری پویشی برای جذب طرح‌های بهینه‌سازی انرژی و محیط‌ زیست
با برگزاری پویش ملی استارتاپی در حوزه سه فناورانه مرتبط با بهینه‌سازی انرژی و محیط‌ زیست، نسبت به دریافت ایده‌های نوآورانه اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»پویش ملی معرفی ظرفیت‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست به منظور کمک به حل چالش‌های حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی توسط کارآفرینان، نخبگان و فناوران داخلی و در راستای سند ملی راهبرد انرژی کشور برگزار می‌شود.

این رویداد به همت شتاب‌دهنده مهام توس و با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود و طی آن اقدام به جذب ایده‌های نوآورانه با موضوعات “فناوری‌های نوین در پیش خرید و تبادل انرژی در بازار انرژی”، “بهینه‌سازی مصرف انرژی” و “تغییر نگرش در مصرف انرژی با به‌کارگیری علوم شناختی و رفتاری” خواهد شد.

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی، “آشنایی با بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست”، “امکان استفاده از کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب”، “استفاده و بهره‌مندی از تجارب موفق صنایع و خبرگان در حوزه بهینه‌سازی”، “دریافت گواهینامه حضور در رویداد” و “امکان حمایت از طرح‌های برگزیده با اهدای گرنت تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان” از مزایای شرکت در این رویداد است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام تا ۱۰ بهمن‌ماه و برای ارسال ایده‌های خود تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند.