قاسمی پور: مشکل اصلی کشور در حوزه ‌آب نبود مدیریت درست در این حوزه است
قاسمی پور: مشکل اصلی کشور در حوزه ‌آب نبود مدیریت درست در این حوزه است
نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تاثیر مثبت بارش های اخیر در حوزه انتخابیه اش، گفت: در مورد مساله آب در کشور مشکل اصلی عدم مدیریت منابع آبی کشور است که اگر مدیریت درستی در این حوزه انجام گیرد فقط چند نقطه با مشکل کم آبی مواجه شوند.

به گزارش«نبض انرژی»شیوا قاسمی پور، در رابطه با وضعیت آب و هوا با توجه به بارش ها و سرمای اخیر در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد، گفت: الحمدلله در این مدت مشکل قطعی گاز نداشتیم و فقط چند روستای حوزه انتخابیه مشکل قطعی برق داشتند.

در بارش های اخیر راه ارتباطی ۸۵۰ روستا قطع شد

وی در خصوص وضعیت راه های ارتباطی و مواصلاتی حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد بیان کرد:‌ طی بارش‌های اخیر راه ارتباطی نزدیک به ۸۵۰ روستا یک روز قطع شد که با تلاش و همکاری راهداری،‌ سازمان هلال احمر و ارگان های خدمات رسان این مشکلات رفع شد.

در خصوص مدیریت منابع آب در کشور مشکل داریم

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر بارش های اخیر عنوان کرد: البته منطقه ما مشکل آب ندارد و مساله اصلی این است که ما مدیریت آب نداریم. به نظرم در کل کشور نیز که این همه از مشکل بی‌آبی فریاد می‌زنیم، اگر بتوانیم مدیریت درستی در حوزه آب در کل کشور داشته باشیم، شاید فقط چند نقطه در کل کشور باقی بماند که در آنجا مشکل آب وجود داشته باشد.

قاسمی پور در پایان گفت: الحمدلله با توجه به بارندگی های اخیر در حوزه انتخابیه، ان شاءالله امسال سال خوبی خواهیم داشت.

منبع:ایسنا