توقف افزایش سقف بودجه به واقعی شدن منابع کمک می‌کند
توقف افزایش سقف بودجه به واقعی شدن منابع کمک می‌کند
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مجلس پارسال سقف بودجه را بالا نبرد و این مسئله کمک زیادی به واقعی شدن منابع و هزینه‌ها کرد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»مسعود میرکاظمی در حاشیه نشست عصر روز دوشنبه (۲۶ دی‌ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با بیان اینکه در این نشست تبصره ۱۴ که به موضوع یارانه‌ها اشاره دارد، مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: این تبصره از ابعاد مختلف چه در زمینه هزینه‌های جاری و چه بخش تملک دارایی‌های مالی و همین‌طور موضوع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و عمرانی به تفصیل بررسی شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بررسی تبصره ۱۴ وزیر نفت در این نشست حضور یافت، افزود: با حضور وزیر نفت، در زمینه درآمدهای حاصل از صادرات فرآورده‌های نفتی و فروش داخلی گاز و فرآورده‌هایی که منابع اصلی تبصره ۱۴ را تشکیل می‌دهند، بحث و بررسی مفصلی انجام شد، همچنین نمایندگان پرسش‌های خود را در این بخش مطرح کردند و اعضای حاضر به این پرسش‌ها پاسخ دادند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این بوده که منابع و مصارف امسال کمترین مغایرت را داشته باشند، تأکید کرد: به واقع همین اصول را برای سال آینده نیز حفظ کرده‌ایم و در دولت هم این موضوع تصویب شده است.