نیروهای عملیاتی توزیع برق شهر تهران در آماده باش کامل هستند
نیروهای عملیاتی توزیع برق شهر تهران در آماده باش کامل هستند
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه با کاهش دمای هوا، تمامی نیروهای عملیاتی این شرکت در آماده‌باش کامل هستند، گفت: شبکه برق پایتخت پایدار است، اما شهروندان تا حد ممکن در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “کامبیز ناظریان” با حضور در نشست مدیریت بحران استانداری تهران، اظهار داشت: به دنبال کاهش دمای هوا و وقوع شرایط نامساعد جوی تمامی تدابیر لازم به منظور حفظ پایداری شبکه توزیع برق پایتخت در نظر گرفته شده و شهروندان از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه خودروهای مجهز عملیاتی در نقاط مختلف شهر تهران مستقر هستند، بیان کرد: به منظور همراهی در تامین انرژی کشور، تمامی تجهیزات گرمایشی ساختمان‌های متعلق به این شرکت، خاموش شده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر این که با تدابیر در نظر گرفته شده شبکه توزیع برق شهر تهران از روزهای گذشته به منظور ارائه خدمات در روزهای برفی بهسازی و آماده شده است از مشترکان این شرکت و شهروندان تهرانی درخواست کرد با حداکثر صرفه‌جویی ممکن در مصرف برق به تامین انرژی مورد نیاز کشور در روزهای سرد فعلی کمک کنند.