افزایش ۲ برابری ثبت نام مشترکان گاز تهرانی‌ در سامانه اصلاح موتور
افزایش ۲ برابری ثبت نام مشترکان گاز تهرانی‌ در سامانه اصلاح موتور
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» در پاییز امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»سیدمحمد هدایی‌پور گفت: اجرای این طرح از ۲۲ مهرماه سال ۹۹ از طریق شرکت ملی گاز ایران به همه شرکت‌های گاز استانی ابلاغ شد و بهینه‌سازی موتورخانه‌ها شامل سه فعالیت عمده از جمله تنظیم مشعل، عایق‌کاری لوله‌ها و منبع‌ها و نصب دستگاه ضد رسوب می‌شود، که سرانجام با توجه به اقدام‌های انجام‌شده، بهینه‌سازی موتورخانه‌ها، کاهش مصرف گاز و کاهش هزینه گازبها مشترکانی که در این طرح ثبت نام می‌کنند، به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی گسترده از طریق کانال‌های ارتباطی شرکت و گزارش‌های خبری تهیه شده بیش از ۴ هزار مشترک در فصل پاییز در این طرح ثبت‌نام کردند که این مقدار پذیرش مشترکان، طی یک بازه زمانی کوتاه به بیش از دو برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران افزود: پس از ثبت‌نام مشترکان در سامانه، درخواست آنها ازسوی کارشناسان ما بررسی و نسبت به بهینه‌سازی موتورخانه‌ها اقدام می‌شود.

هدای‌پور با بیان اینکه این طرح یکی از طرح‌های تأثیرگذار در مصرف بهینه گاز است، تصریح کرد: بهینه‌سازی موتورخانه‌ها سبب صرفه‌جویی در مصرف گاز طبیعی شده تا آیندگان نیز بتوانند از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد: مشترکان می‌توانند با مراجعه به تارنمای https://goc.nigc.ir/ در این طرح ثبت نام کنند.