200 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل طرح‌های آبفا
200 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل طرح‌های آبفا
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از امضای تفاهم‌نامه همکاری با مدیریت شعب بانک رفاه کارگران در زمینه تأمین منابع مالی پروژه‌های آب و فاضلاب از محل اعتبارات ماده 56 خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  “حسین اکبریان” در آئین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری، بیاد کرد: با این همکاری بیش از 40 هزار نفر در شهرهای خوانسار، شاهین‌شهر و شهرضا از خدمات شبکه فاضلاب بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به سیاست‌های کلان کشور در راستای استفاده از تسهیلات ماده 56 برای ارائه خدمات گسترده‌تر و پایدار به مردم، تصریح کرد: بر اساس اجرای مفاد بند (ز)  تبصره ( 4)  قانون بودجه سال 1401 کل کشور در خصوص تأمین منابع مالی طرح‌های مصوب سفرهای استانی ریاست جمهوری از محل تسهیلات ماده 56، تکمیل تاسیسات آب و فاضلاب در شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه کارگران تکمیل تاسیسات آب و فاضلاب در شهرهای خوانسار، شهرضا و شاهین شهر عملیاتی می‌شود، اظهار کرد: با اعلام موافقت بانک رفاه کارگران و با ضمانت سازمان برنامه و بودجه کشور 200 میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک رفاه برای بازسازی و توسعه شبکه فاضلاب شاهین شهر، توسعه شبکه فاضلاب و ارتقای تصفیه‌خانه فاضلاب شهرضا، توسعه شبکه آب و فاضلاب خوانسار و نیز توسعه تصفیه‌خانه آب خوانسار که از جمله طرح‌های اولویت‌دار آبفا در سطح استان هستند و به دلیل عدم منابع مالی کافی نیمه‌تمام مانده‌اند تخصیص یافت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به تکمیل تاسیسات آبفا در شهرهای شاهین شهر، شهرضا و خوانسار از محل تسهیلات ماده 56 بانک رفاه کارگران بیان کرد: در آینده نزدیک در قالب تفاهم‌نامه همکاری با بانک صادرات و ملت در راستای ارائه تامین منابع مالی پروژه‌های آبفا از محل تسهیلات ماده 56، توسعه و تکمیل تاسیسات فاضلاب در شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر، میمه، آبرسانی به نطنز، اردستان و بادرود، توسعه و بازسازی تاسیسات فاضلاب شهر اصفهان و ایجاد تاسیسات فاضلاب چادگان و رزوه عملیاتی می‌شود.
اکبریان با اشاره به مسئولیت اجتماعی بانک‌ها در قبال آبادانی کشور تصریح کرد: بانک‌ها با تامین منابع مالی تکمیل تاسیسات آبفا از محل تسهیلات ماده 56 ارتقای سطح بهداشت، سلامت و رفاه مردم را بیش از گذشته فراهم کردند که نشان از پایبندی موسسات به مسئولیت اجتماعی‌شان است.
در ادامه این مراسم مدیرکل شعب بانک رفاه کارگران در استان گفت: انتظار می‌رود انعقاد این تفاهم‌نامه سرمنشأ آغاز ارتباطات دوسویه میان آبفا و بانک رفاه کارگران باشد.
“بهمن آرمان” افزود: از مسئولان آبفا برای تلاش درخدمات‌رسانی گسترده به مردم قدردانی می‌شود و انتظار می‌رود که مردم هم قدر این نعمات الهی را دانسته و همه در جهت پایداری و حفاظت از این منابع کوشا باشیم و در این مورد ما به عنوان سیستم بانکی ارائه خدمات به مردم را از وظایف اصلی خود می‌دانیم.