پایش مصرف گاز 115 هزار اداره دولتی از ابتدای آذر/ گاز 1442 اداره پرمصرف قطع شد
پایش مصرف گاز 115 هزار اداره دولتی از ابتدای آذر/ گاز 1442 اداره پرمصرف قطع شد
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: از حدود 115 هزار و 649 پایش انجام‌شده ادارات دولتی، تاکنون بیش از 10 هزار و 920 مورد اخطار قطع گاز صادر و 1442 مورد قطعی گاز انجام شده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»مسلم رحمانی، با اشاره به اقدام شرکت ملی گاز ایران در پایش مصرف گاز ادارات دولتی و برخورد با ادارات پرمصرف عنوان کرد: شرکت‌های گاز استانی از ابتدای آذر‌، اقدام به پایش مصرف همه سازمان‌ها، اداره‌ها و مراکز دولتی، عمومی و غیره کردند.

وی ادامه داد: طبق بخشنامه دولت همه ارگان‌های دولتی باید دمای رفاه 18 درجه را رعایت کنند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: از حدود 115 هزار و 649 پایش انجام‌شده تاکنون، بیش از 10 هزار و 920 مورد اخطار قطع گاز و 1442 مورد قطعی گاز صادر شده است.

رحمانی بیان کرد: همچنین در این مدت 1294 سازمان از ورود مأموران شرکت گاز به داخل سازمان برای بررسی ممانعت کردند که در صورت ادامه این روند، ضمن برخورد با دستگاه مورد نظر، اسامی این دستگاه‌ها نیز اعلام خواهد شد.

بنابراین گزارش مدیریت بهینه مصرف گاز در همه ایام ضرورت است اما با افزایش سرما در کشور و ورود به ایام اوج مصرف گاز، ضرورت دارد مصرف بهینه به دقت مورد توجه باشد، دولت نیز تلاش کرده است موضوع دمای رفاه 18 درجه را در ادارات خود رعایت کند که البته در برخی دستگاه‌ها رعایت نشده است.
البته دمای رفاه 18 درجه باید در منازل نیز رعایت شود.

منبع: فارس