قیمت یونولیت در بازار نصف شد
قیمت یونولیت در بازار نصف شد
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران گفت: با از سرگرفتن تولید استایرن در پتروشیمی ها قیمت یونولیت کاهش پیدا کرده و به نصف رسیده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»چندی پیش قیمت خوراک یونولیت افزایش پیدا کرد که تأثیر مستقیمی بر مصالح ساختمانی گذاشت. احمد مهدوی ابهری دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران در رابطه با این موضوع به مهر گفته بود: قیمت‌ها تا ۱۰ الی ۱۵ روز آینده به حالت عادی و قیمت‌های قبل باز می‌گردد. حالا با گذشت بیش از دو هفته همچنان خبری از کاهشی شدن قیمت‌ها وجود ندارد.

مهدوی ابهری در رابطه با وضعیت قیمت یونولیت در بازار  گفت: با از سرگرفتن تولید استایرن در پتروشیمی‌ها اکنون قیمت یونولیت کاهش پیدا کرده و به نصف رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت صادرات به چه شکل است، گفت: وضعیت صادرات نسبت به سال گذشته مثبت است و در حال حاضر مشکلی برای صادرات وجود ندارد.

وی در خاتمه با اشاره به کاهش خوراک پتروشیمی‌ها و اثر آن بر کاهش تولید اضافه کرد: کاهش خوراک در پتروشیمی‌هایی که از خوراک گاز استفاده می‌کنند تولید و صادرات را کاهش داده است. اما همچنان نمی‌توان از میزان کاهش تولید و صادرات در سال جاری آمار و ارقام دقیقی ارائه داد.

منبع: مهر