عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت اهواز
عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت اهواز
رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان از آغاز عرضه محدود بنزین سوپر در جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز خبر داد و گفت: همچنان هیچ خبری از بنزین یورو ۴ در اهواز نیست.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»ابراهیم الباجی، در خصوص آخرین وضعیت توزیع بنزین یورو ۴ و سوپر در استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار کرد: از امروز برخی از جایگاه‌های سوخت در کلانشهر اهواز در حال توزیع بنزین سوپر هستند اما بنزین یورو ۴ همچنان در اهواز توزیع نمی‌شود.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۴ جایگاه سوخت در کلانشهر اهواز بنزین سوپر آن هم به میزان محدودی توزیع می‌کنند اما اینکه این وضعیت بهتر شود و توزیع بنزین سوپر به صورت مستمر ادامه پیدا کند هنوز مشخص نیست.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: ۱۰ نفتکش بنزین سوپر با حجم حدود ۳۰۰ هزار لیتر برای یک ماه به جایگاه‌های سوخت اهواز تخصیص داده شده که باید گفت این میزان بسیار ناچیز است و شاید حتی کفاف دو روز هم ندهد.

خبری از توزیع بنزین یورو ۴ در اهواز نیست

الباجی عنوان کرد: کلانشهر اهواز به تنهایی حداقل روزانه حدود ۵ تا ۶ نفتکش نیاز دارد تا بتوان نیاز خودروها را به سوخت تامین کرد اما این میزان حداقلی و محدود بنزین سوپر تخصیص داده‌شده به اهواز مشکل مردم و جایگاه‌های سوخت را حل نمی‌کند.

وی افزود: علی‌رغم همه پیگیری‌ها و قول‌های داده‌شده هیچ خبری از توزیع بنزین یورو ۴ در کلانشهر اهواز نیست در حالی که در برخی از دیگر کلانشهرهای کشور مثل تهران توزیع بنزین یورو ۴ آغاز شده است.

رییس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت خوزستان گفت: جایگاه‌های سوخت کلانشهر اهواز مجبور به عرضه بنزین معمولی هستند و مردم نیز انتخابی به جز استفاده از این سوخت که باعث تاثیر منفی بر عملکرد خودروی آن‌ها و همچنین آلودگی هوا می‌شود ندارند.

منبع: ایسنا