هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» برگزار می‌شود
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» برگزار می‌شود
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران»، با مشارکت 164 شرکت داخلی و خارجی، 9 دی‌ماه با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» به مدت چهار روز و طی روزهای 9 تا 12 دی‌ماه در فضایی به وسعت 17 هزار مترمربع در هفت سالن نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.
آئین افتتاح این نمایشگاه، صبح روز جمعه 9 دی‌ماه با حضور “علی‌اکبر محرابیان” وزیر نیرو و مدیران ارشد صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب و نیز تعدادی از میهمانان خارجی برگزار می‌شود.
در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران، در مجموع 164 شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی از چهار کشور جهان اعم از کشورهای آمریکا، ایتالیا، کانادا و چین حضور خواهند یافت.
بر همین اساس در هجدهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، شاهد مشارکت هفت شرکت خارجی و 157 شرکت داخلی خواهیم بود؛ همچنین در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات مرتبط با آن حضور خواهند یافت.
در نمایشگاه صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب، کالاهایی چون لوله و اتصالات فلزی، شیرآلات صنعتی، پمپ و ماشین آلات دوار، تصفیه آب صنعتی، سد و نیروگاه‌های برق‌آبی، آموزش، آبیاری و زهکشی، خطوط انتقال آب، لوله و اتصالات پلیمری، مواد شیمایی، رنگ و پوشش، تصفیه آب خانگی، شیرآلات خانگی، نشت‌یابی، بلوئر و وکیوم و سیستم‌های اندازه‌گیری (کنتور) ارائه می‌شود.
در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست‌های خبری مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه وزارت نیرو با حضور خبرنگاران و کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف از جمله مدیریت مصرف آب و مشترکان و بررسی چالش‌های حوزه آب برگزار می‌شود.
زمان بازدید از این نمایشگاه، همه روزه ساعت 8 تا 16 خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.