همکاری دانشگاه تهران در اجرای بیش از ۱۵ پروژه پژوهشی شرکت انتقال گاز ایران
همکاری دانشگاه تهران در اجرای بیش از ۱۵ پروژه پژوهشی شرکت انتقال گاز ایران
مسؤول هماهنگی امور پژوهش و فناوری شرکت انتقال گاز ایران در اولین گردهمایی ناظرین پروژه‌های پژوهشی شرکت انتقال گاز ایران از اجرای بیش از ۱۵ پروژه پژوهشی با همکاری دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» با هدف تعمیق ارتباط بین صنعت و دانشگاه، نخستین گردهمایی ناظرین پروژه‌های پژوهشی شرکت انتقال گاز ایران در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران برگزار شد.

در این همایش محمودرضا محمدی، مسؤول هماهنگی امور پژوهش و فناوری شرکت انتقال گاز ایران، هدف از برگزاری نخستین گردهمایی را ارتباط و تعامل بیشتر صنعت با دانشگاه دانست و گفت: امور پژوهشی حلقه ارتباط بین مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی با مراکز صنعتی است که تاکنون ارتباط خوبی بین شرکت انتقال گاز ایران با دانشگاه شکل گرفته و بیش از ۱۵ پروژه پژوهشی با همکاری دانشگاه تهران با موضوعات مختلف انجام شده و یا در حال انجام است که امید می‌رود با تعامل بیشتر شاهد افزایش پروژه‌های پژوهشی باشیم.

در ادامه این گردهمایی دکتر ابری‌نیا، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران با اشاره به همکاری و تعامل دانشگاه در اجرای پروژه‌های پژوهشی، توضیحات کاملی در مورد پایه‌گذاری و اهداف دانشکده و بخش‌های مختلف آن ارائه داد.

دکتر سلطانی، رئیس پیشین دانشکدگان فنی و سرپرست آزمایشگاه مکانیک تجربی هوشمند دانشگاه تهران، دکتر وطنی رئیس انستیتو گاز، دکتر یوسفی‌کما رئیس مرکز تحقیقاتی سیستم‌های دینامیکی و کنترلی پیشرفته دانشگاه تهران از سخنرانان این گردهمایی بودند.

در پایان از مراکز نوآوری دانشکده مهندسی مکانیک و آزمایشگاه‌های مرتبط بازدید شد.