پهلودهی، برداشت و صادرات هم‌زمان ۴ نفتکش میعانات گازی
پهلودهی، برداشت و صادرات هم‌زمان ۴ نفتکش میعانات گازی
مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی از پهلودهی چهار نفتکش به‌طور هم‌زمان در پارس جنوبی خبر داد و گفت: این عملیات برای نخستین‌بار به‌منظور جلوگیری از اختلال در تولید گاز کشور به‌ویژه در فصل سرد سال با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»به نقل از شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عباس اسدروز با اشاره به اهمیت تولید پایدار میعانات گازی از میدان‌های مشترک درپارس جنوبی اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به‌منظور جلوگیری از اختلال در تولید پایدار گاز کشور به‌ویژه در فصل سرد سال، همچنین ایفای تعهدهای فروش میعانات گازی با هدف مشتری‌مداری، اقدام به پهلودهی هم‌زمان چهار نفتکش کرد.

وی با بیان اینکه این عملیات، نخستین‌بار در منطقه پارس جنوبی انجام شده است، تصریح کرد: در این عملیات با استفاده از چهار فروند گوی شناور مستقر در سایت یک و ۲ پارس جنوبی از زمان نصب گوی شناور شماره ۴ در منطقه کنگان (سایت ۲) به‌طور هم‌زمان انجام شد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی تأکید کرد: از کارکنان پایانه میعانات گازی پارس جنوبی که به‌صورت شبانه‌روزی برای جلوگیری از هرگونه توقف تولید پایدار گاز کشور فعالیت می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنم.