آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از ۳۰ سال
آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از ۳۰ سال
نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آبگیری موفق سد شهید ساجدی دامغان پس از ۳۰ سال صورت گرفت، گفت: این سد در تامین آب مورد نیاز شهرستان موثر است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»علی اکبر علیزاده برمی، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع مشکلات مردم دامغان در بخش آب و درمان و راهسازی و… بیان کرد: اضافه شدن ۱۵ پزشک متخصص و سه پزشک فوق تخصص به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان یکی از اقداماتی است که در روزهای جاری صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه کمبود پزشک از جمله مشکلات مردم شهرستان دامغان بود، افزود: مردم بعضاً می‌بایست برای ساده‌ترین امور درمانی به سمنان و شاهرود و تهران مسافرت کنند که این کار را دشوار می‌کرد.

نماینده دامغان در مجلس با بیان اینکه بودجه ۲۰ میلیارد تومانی برای ساخت بیمارستان دوم در سال جاری اخذ شد، تاکید کرد: کارشکنی‌ها و سنگ‌اندازی‌های بی‌سابقه برای اجرایی نشدن این طرح شگفت‌آور و تأسف بار بود اما باید گفت که امروز نیازها و مطالبات مردم اولویت دارد.

علیزاده برمی با بیان اینکه آبگیری موفق سد شهید ساجدی پس از ۳۰ سال انجام شد، تاکید کرد: تأمین آب یکی از مسائلی است که در این شهرستان مورد دغدغه مردم و مسئولان است که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد ورود سد به مجموعه منابع آبی شهرستان شدیم.

وی با بیان اینکه آغاز به کار پست ۶٣ کیلو ولت شهرک صنعتی و پست برق تاریخانه از دیگر اقداماتی است که می‌تواند ظرفیت‌های ما را افزایش دهد، بیان کرد: طبق اعلام اداره برق شهرستان پست ۶۳ کیلو وات شهرک صنعتی دامغان به طور آزمایشی وارد مدار شده است و پست تاریخانه نیز در دهه فجر امسال وارد مدار خواهد شد.

نماینده دامغان در مجلس بیان کرد: طبق اعلام شرکت برق دامغان با اجرای این طرح ظرفیت تولید واحدهای صنعتی متعارف به صورت چشمگیر افزایش می‌یابد و همچنین این دو پست به لحاظ واحدهای مسکونی تا ۳۰۰ هزار نفر جمعیت را تأمین خواهد کرد.

منبع: مهر