تبدیل وضعیت ۲۰ هزار ایثارگر در وزارت نیرو
تبدیل وضعیت ۲۰ هزار ایثارگر در وزارت نیرو
با گذشت ۱۵ ماه از دستور وزیر نیرو در ابتدای دولت مبنی بر تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران از تبدیل وضعیت ۲۰ هزار ایثارگر در وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»شهریورماه سال گذشته، در نخستین ماه فعالیت دولت سیزدهم، وزیر نیرو طی دستوری به معاونت تحقیقات و منابع انسانی این وزارتخانه، خواستار تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شرکت‌های زیرمجموعه شد.

این دستور وزیر نیرو در راستای برنامه ارائه شده وی در دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی صادر شده که در آن بر سیاست‌های کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد، ساماندهی امور ایثارگران و تکریم و پاسداری از حق ایثارگران تاکید کرده است.

حال پس از گذشت حدود 15 ماه، سید یعقوب ‌محمد ‌مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در نشست شورای مشاوران وزارت نیرو از تبدیل وضعیت 20 هزار ایثارگر در این وزارتخانه خبر داد.

مردای با بیان این مطلب در جمع مشاوران ایثارگران وزرات نیرو، اظهار داشت: موضوع این جلسه بررسی و تعیین شاخص‌های نخبه‌های ایثارگر و تبدیل وضعیت و توانمند‌سازی این عزیزان درعرصه‌های مختلف است و خدا را شاکریم تاکنون 20 هزار نفر از ایثاگران وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند.

منبع: تسنیم