مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول در سطح وزارت نفت
مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول در سطح وزارت نفت
معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری در بازدید از پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجموعه در حوزه استفاده از اقلام راهبردی و کلیدی ساخت بار اول و شرکت‌های دانش‌بنیان بین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت رتبه برتر را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» وحیدرضا زیدی‌فرد در نشست با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: اقدام‌های بسیار شاخص و ارزشمندی در مجتمع گاز پارس جنوبی ثبت شده و این مجتمع عظیم گازی از قطب‌های بسیار درخشان کشور است.

وی با اشاره به حمایت مجتمع گاز پارس جنوبی از شرکت‌های بار اول و دانش‌بنیان افزود: این مجموعه توانسته در حوزه استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول و دانش‌بنیان در سطح وزارت نفت رتبه برتر را کسب کند که این موفقیت نشانه حمایت تمام‌قد این مجتمع از جوانان خلاق و نوآور در شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان ایرانی است.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تصریح کرد: پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در همه موارد به هم پیوسته هستند و طرح‌های بسیار شاخص و نوآوری در پارس جنوبی پیاده‌سازی شده و باید با برنامه‌ریزی و اندیشه‌های نو این حرکت‌ها ادامه یابد.

مقام برتر مجتمع گاز پارس جنوبی در استفاده از اقلام راهبردی ساخت بار اول در سطح وزارت نفت

زیدی‌فرد گفت: اقدام‌های سایبری و آموزش در این حوزه باید گسترش یابد و همت مدیران در این باره باید چند برابر شود و به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد دستاوردهای بسیار خوبی در مجتمع گاز پارس جنوبی خواهیم بود.

وی ادامه داد: مجتمع گاز پارس جنوبی در شکوفایی و چرخش اقتصاد کشور، تولید حداکثری گاز و محصولات جانبی، حمایت از شرکت‌های سازنده داخلی توانسته است وزارت نفت را سرافراز کند و مراتب تقدیر و تشکر وزیر نفت را از مدیران، کارکنان و تلاشگران مجتمع فاخر گاز پارس جنوبی ابلاغ می‌کنم.

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری تأکید کرد: توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری صنعت نفت با بهره‌گیری از توان و دانش بومی جوانان پرتلاش در این مجموعه و ایجاد هم‌افزایی ملی و استفاده از توانمندی‌های داخلی در دستور کار قرار گرفته و امید داریم این مسیر تداوم قابل توجهی داشته باشد.

زیدی‌فرد یادآور شد: مجتمع گاز پارس جنوبی به مرکز بسیار مهم خلاقیت و نوآوری در سطح وزارت نفت تبدیل شده و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان می‌توانند با شناسایی نیازهای مهم و راهبردی این مجتمع عظیم مسیر شکوفایی و پیشرفت خود را هموارتر کنند.