کیفیت و سرعت خدمات پیمانکاری حوزه برق در پایتخت افزایش می‌یابد
کیفیت و سرعت خدمات پیمانکاری حوزه برق در پایتخت افزایش می‌یابد
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و انجمن صنفی کارفرمایی پیمانکاران و شرکت‌های ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی استان تهران، در راستای بهبود کیفیت و حمایت از خدمات پیمانکاری حوزه برق و تسریع در اجرای طرح‌های احداث و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»  “کامبیز ناظریان” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این رابطه گفت: تمامی فعالان این عرصه (تولید کنندگان، پیمانکاران و شرکت‌های توزیع برق) در مسیر واحد خدمت‌رسانی به هموطنان قرار دارند و در سال‌های گذشته شاهد آن بودیم که در شرایط خاص و ضروری، غالب پیمانکاران، مسئولانه و با تعهد، همه توان خود را برای همراهی در تامین برق هموطنان به کار بردند.
وی افزود: وجود چنین تعهدی در ارائه خدمات، مسئولیت ما را نیز در برابر تامین مطالبات پیمانکاران افزایش می‌دهد و به همین دلیل، پرداخت مطالبات پیمانکاران و بهبود فضای کسب و کار آنان در چهارچوب اختیارات قانونی، همواره از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح کرد: با تبادل این تفاهم‌نامه مقرر شد، به‌روز رسانی دانش و توان علمی پیمانکاران، نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسئول، ارتقای ایمنی و بهداشت شغلی و همچنین بهبود فضای کسب و کار نیز در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: امید است با امضای این تفاهم‌نامه، شاهد رشد روز افزون کیفیت و کاهش هرچه بیشتر زمان ارائه خدمات به شهروندان تهرانی باشیم.