احداث 213 کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان
احداث 213 کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان
سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان از عملیاتی شدن طرح اصلاح و احداث 213 هزار و 400 متر شبکه توزیع برق در استان خبر داد.

به‌گزارش نبض انرژی، “رضا علی‌اصغری” با اشاره به این که از آغاز امسال تا به‌حال، طرح توسعه 55 هزار متر شبکه 20 کیلوولت زمینی و هوایی به انجام رسیده گفت: بهینه‌سازی 56 هزار و 300 متر خطوط فشار متوسط نیز عملیاتی شده است .
وی با بیان این که طرح احداث 41 هزار و 400 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی نیز اجرایی شده است، افزود: بهسازی 60 هزار و 700 متر خطوط فشار ضعیف، در زمره فعالیت‌هایی است که توسط واحدهای اجرایی این شرکت انجام شده است .
سرپرست معاونت برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: 203 ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق به‌منظور تغذیه برق متقاضیان و مشترکان جدید در استان، از شروع سال جاری تا زمان حاضر، نصب و به بهره‌برداری رسیده است .
وی با ابراز این که 194 دستگاه پست هوایی توزیع برق اصلاح شده، تصریح کرد: بهینه‌سازی 34 ایستگاه زمینی در شمار برنامه‌های اجرایی شده محسوب می‌شود.
علی‌اصغری با عنوان این که 861 دستگاه چراغ جدید روشنایی در سطح معابر استان نصب شده، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک‌هزار و 557 چراغ نیز بهسازی و تعویض شده است .
وی یادآور شد‌: در راستای عملیاتی شدن طرح‌های توسعه و احداث ذکر شده، مبلغ 184 میلیارد و 221 میلیون ریال هزینه صرف شده است.

  • منبع خبر : وزارت نیرو