پرداخت تسهیلات تا 10 میلیارد ریال به صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط
پرداخت تسهیلات تا 10 میلیارد ریال به صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط
بانــک گردشگری بــا هــدف کمک بــه صاحبان کســب و کار کوچک و متوسط که نسبت به نصب پایانه‌های فروش(POS) یا دستگاه متصل بــه حساب بانک گردشگری اقـدام کرده‌اند، بسته خدمات و مشوق‌ها از جمله پرداخت تا 10 میلیارد ریال تسهیلات درنظر گرفته است.

به گزارش گروه اقتصادی نبض انرژی به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، در این بسته بــا ارائــه خدمــات و مشــوق‌هــای تسهیلاتی تلاش شده نیازهای ایــن گــروه از کســب و کارهــا تأمیــن شود. اجرای این طرح برای تمام مشـتریان قدیم و جدید بانک گردشگری کــه حائز شرایط هستند، از ابتدای اسفند 1400 تا پایان سال 1402 برقرار است.
کسب و کارهای کوچک و متوسط کــه دستگاه کارتخوان(POS) یا درگاه پرداخت بانک گردشری را دارند، می‌توانند از تسهیلات ارزان قیمت بر مبنای معدل موجودی حساب متصل به دستگاه کارتخوان/ درگاه پرداخت تا میزان 10 میلیارد ریال بهره‌مند شوند. نرخ سود این تسهیلات 10 درصد و بازپرداخت آن بسته به مدت زمان معدل موجودی 12 تا 24 ماه است.
همچنین دریافت دسته چک با شرایط تسهیل شده شامل ارائه خدمات افتتاح حساب جاری و تحویل دسته چک و صدور دسته چک مشروط به رعایت شرایط افتتاح حساب جاری از دیگر خدمات این طرح بانک گردشگری است.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر بــه شـعب بانـک گردشگری و وب ســایت بانک به نشانی Tourismbank.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 23950 تماس حاصل نمایند.