اختصاص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار، دستاورد سفر استانی دولت به گلستان
اختصاص 4 هزار میلیارد تومان اعتبار، دستاورد سفر استانی دولت به گلستان
استاندار گلستان از اختصاص بالاترین رقم اعتباری سفر استانی دولت به گلستان خبر داد و گفت: در سفر رئیس جمهور به این استان یک هزار میلیارد تومان برای تکمیل سد نرماب اختصاص یافت و نزدیک به سه هزار میلیارد تومان برای سایر پروژه‌های وزارت نیرو مصوب شده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “علی‌محمد زنگانه” در مصلی نماز جمعه شهرستان کلاله با بیان اینکه خشکسالی‌های اخیر سبب شده دبی چاه‌های آب شرب و چشمه‌ها به نصف کاهش یابد، افزود: شرایط به وجود آمده و محدودیت‌های آبی در گلستان باعث شده رفع کمبود آب به عنوان مهم‌ترین اولویت دولت دنبال شود.
استاندار گلستان در بخش دیگری از سخنان خود در جمع نمازگزاران شهر کلاله بیان کرد: طی سال‌های گذشته با قطعی‌های چندین ساعته آب شرب در شهرهای مختلف استان روبه‌رو بودیم که با اقدامات صورت گرفته خوشبختانه در سال گذشته این مشکل در گرگان و سایر شهرها به حداقل رسید.
وی با بیان اینکه در سال 1400 یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای رفع تنش آبی در برخی از نقاط استان هزینه شد، افزود: در این بخش با مسائل و مشکلات بسیاری دست‌به‌گریبان هستیم که نباید انتظار داشت این مشکلات به زودی حل شود.
گفتنی است؛ در پایان نماز جمعه، میز خدمت شهرستان کلاله با حضور استاندار، نماینده مردم شریف شهرستان کلاله در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به منظور پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های مردم برگزار شد.