۱۴ هزار نامه و مکاتبه میان وزرات نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی
۱۴ هزار نامه و مکاتبه میان وزرات نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی
معاون وزیر نفت در امور حقوقی و مجلس گفت: طی ۱۶ ماه اخیر بین وزرات نفت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حدود ۱۴ هزار نامه و مکاتبه انجام شده که از نظر کمی نسبت به دولت‌های گذشته افزایشی قابل‌توجه را نشان می‌دهد.

به گزارش«نبض انرژی» شجاع‌الدین بازرگانی امروز (پنجشنبه، ۱۷ آذرماه) در همایش مدیران ارشد صنعت نفت با بیان اینکه از آغاز به‌کار دولت سیزدهم بیش از ۲۱۴ پرسش نمایندگان مجلس از وزیر نفت مطرح کرده‌اند، گفت: از این تعداد پرسش بیش از ۱۰۴ عدد به‌دلیل حضور مدیران ارشد صنعت نفت در کمیسیون ها و ارایه توضیح و قانع شدن نمایندگان، پس گرفته شده است.

وی با اشاره به انجام بیش از هزار و ۱۲۸ مکاتبه، تذکر و لایحه بین مجلس و وزارت نفت طی ۱۶ ماه اخیر افزود: در مجموع طی ۱۶ ماه اخیر بین وزرات نفت و نمایندگان مجلس حدود ۱۴ هزار نامه و مکاتبه انجام شده که از نظر کمی نسبت به دولت‌های گذشته افزایشی قابل‌توجه داشته است.

بازرگانی به هشت بازدید نمایندگان کمیسیون‌های انرژی، اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس در ۱۶ ماه اخیر از تأسیسات نفت و گاز کشور اظهار کرد: مجلس همواره با توجه به وجود دیدگاه‌ها و رویکردهای متنوع و متکثر در خود جریانی سیالی داشته است و ما تلاش کرده‌ایم با احترام به همه دیدگاه‌های نمایندگان مجلس توجه کنیم.

وی خطاب به مدیران ارشد صنعت نفت گفت: باوجود مشکلات و چالش‌های موجود، مدیران صنعت نفت باید ارتباط خود با نمایندگان مجلس را تقویت کنند، زیرا نمایندگان به‌واقع پیشانی انتظارهای مردم هستند.