ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر در دستور کار قرار گرفت
ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر در دستور کار قرار گرفت
مدیر دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل شرکت آب و فاضلاب مشهد از برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران دفاتر این حوزه خبر داد و گفت: در این برنامه ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “علیرضا صدقیان” در این‌باره گفت: نشست هم‌اندیشی مدیران پیرامون “بهره‌برداری تجهیزات انرژی‌بر و سامانه‌های اسکادا در تاسیسات آب و فاضلاب” با حضور محمدی، مسئول سیستم‌های کنترل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شریفی، مسئول انرژی شرکت مهندسی آبفای کشور و مدیران دفاتر سیستم‌های کنترل و انرژی شرق کشور به مدت 2 روز و به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد.
وی با اشاره به موارد مطروحه در این نشست بیان کرد: ارتقای سطح بهره‌برداری تاسیسات انرژی‌بر و سیستم‌های کنترل از طریق اصلاح ساختار سازمانی، برنامه‌ریزی برای برگزاری آموزش‌های تخصصی و ارتقا و اصلاح دستورالعمل‌های مرتبط از جمله مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.
صدقیان افزود: همچنین گزارشی از فعالیت‌های شاخص حوزه مدیریت انرژی و سیستم‌های کنترل در شرکت آب و فاضلاب مشهد ارائه شد.
مدیر دفتر انرژی و سیستم‌های کنترل شرکت آب و فاضلاب مشهد در ادامه اضافه کرد: بازدید از مرکز پایش و کنترل این شرکت و کارگاه‌های حوزه بهره‌برداری تاسیسات، از دیگر برنامه‌های انجام شده در نشست هم‌اندیشی مدیران دفاتر انرژی شرکت‌های آبفای شرق کشور بود.