راهکارهای عملی کارشناسان حوزه انرژی به‌منظور مدیریت مصرف گاز
راهکارهای عملی کارشناسان حوزه انرژی به‌منظور مدیریت مصرف گاز
کارشناسان حوزه انرژی در میزگرد تخصصی - تحلیلی بررسی عرضه و تقاضای گاز طبیعی به‌ویژه در ماه‌های سرد سال، راهکارهای عملی برای مدیریت مصرف گاز ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی»به نقل از شرکت ملی گاز ایران، دومین نشست و میزگرد تخصصی – تحلیلی بررسی عرضه و تقاضای گاز طبیعی به‌ویژه در ماه‌های سرد سال با هدف ارائه راهکارهای عملی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مدیریت تأمین و مصرف گاز طبیعی و راه‌های برون‌رفت از آن، به همت خانه گاز شرکت ملی گاز ایران و با همکاری مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی برگزار شد.

این میزگرد تخصصی – تحلیلی با حضور تعدادی از مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران، رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی، نمایندگانی از دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی، اندیشکده‌های انرژی، انجمن‌های مهندسی، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با رویکرد ارائه راهکارهای علمی – عملی به‌منظور مدیریت مصرف برگزار و افراد به بیان نظرها و پیشنهادهای خود در این زمینه پرداختند.

در این میزگرد همچنین در خصوص مدل‌سازی انرژی، ارائه روش‌های بهتر در حوزه بهینه‌سازی و تعامل بیشتر نهادها و دستگاه‌های دولتی درباره مدیریت مصرف بحث و تبادل‌نظر شد.