حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت برق ایران همراه با تحول و نوآوری است
حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت برق ایران همراه با تحول و نوآوری است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه صنعت برق ایران را همراه با تحول و نوآوری دانست و گفت: دستاوردها و نوآوری‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در حوزه صنعت برق تحسین‌برانگیز و افتخارآفرین است، با تلاش‌های صورت گرفته در این عرصه، ایران از وابستگی به سایر کشورها خارج شده است.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “حجت الاسلام‌‌والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی” در حاشیه بازدید از بیست‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، ضمن ارزیابی مثبت درباره عملکرد وزارت نیرو در برگزاری این دوره از نمایشگاه تخصصی صنعت برق گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه با تحول و نوآوری همراه خواهد بود و «ساتکاب» از شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو که حضور موثری در نمایشگاه یافته، پیشران شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان است.
رئیس مجمع نمایندگان شمالغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: دستاوردها و نوآوری‌های شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در حوزه صنعت برق تحسین‌برانگیز و افتخارآفرین است چراکه با تلاش‌های صورت گرفته ایران را از وابستگی به سایر کشورها خارج کردند و روند رو به رشدی را در مسیر خودکفایی طی می‌کنند.
نماینده مردم  تبریز در خانه ملت با اشاره به بومی‌سازی بیش از 95 درصد تجهیزات و قطعات صنعت برق کشور، اظهارداشت: داخلی‌سازی بیش از 95 درصد قطعات و تجهیزات این صنعت در کشور به واسطه تلاش متخصصان و نخبگان کشور دستاورد بسیار بزرگی است و این با بی‌نیازی ایران به سایر کشورها همراه است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های صورت گرفته در این حوزه را قابل تقدیر دانست و خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی نیز از فعالیت‌های اینچنینی حمایت خواهد کرد.