مدیرعامل جدید توزیع برق استان البرز
مدیرعامل جدید توزیع برق استان البرز
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان البرز که قبلا فراخوان آن در آبان ماه امسال منتشر شده بود در رزوهای آتی معرفی و منصوب خواهد شد. احتمالا این مراسم چهارشنبه همین هفته با حضور مقامات ارشد توانیر در کرج برگزار خواهد شد.

به گزارش نبض انرژی، همانطور که قبلا نیز اشاره شد، مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق استان البرز از استان تهران انتخاب شده و برای این سمت معرفی می‌گردد. بر اساس پیگیری‌های انجام شده قرار است به زودی بهنام بیات معاون فعلی بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع استان تهران بعنوان مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق استان البرز معرفی و منصوب گردد. احتمالا این مراسم چهارشنبه همین هفته با حضور مقامات ارشد توانیر در کرج برگزار خواهد شد.

وزارت نیرو در آبان ماه امسال برای این سمت فراخوان عمومی منتشر کرد که بعد از مراحل مختلف آزمون و مصاحبه، افراد نهایی برای انتخاب به دفتر وزیر نیرو ارسال شدند که بر این اساس قرار است بهنام بیات بعنوان گزینه نهایی معرفی گردد.

قبل از این، ناصر اسکندری به عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق البرز در این سمت قرار داشت که هم اکنون به عنوان مدیرکل دفتر فنی و مهندسی توزیع شرکت توانیر فعالیت دارد.

بعد از رفتن اسکندری از توزیع برق البرز، مجتبی نقدی تکلدانی، مدیریت توزیع برق شهرستان کرج و سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان البرز منصوب شد.

بهنام بیات، معاون فعلی بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع استان تهران است. ویاز سال ۷۶ بعنوان کارشناس تجزیه و تحلیل فعالیت کارشناسی خود را در شرکت توزیع برق شمالشرق تهران آغاز کرده و در سال ۷۹ بعنوان مدیر دیسپاچینگ همان شرکت معرفی شد. در سال ۱۳۸۵به برق تهران مامور و بعنوان مدیر سامانه فوریت‌های برق تهران مشغول گردید و از سال ۱۳۸۷ تاکنون نیز شرکت توزیع برق استان تهران در بخش بهره برداری کار می‌کند. بیات دارای لیسانس سخت افزار-فوق لیسانس برق و در حال دفاع از رساله دکتری خود در رشته مدیریت دولتی است.

  • منبع خبر : شانا