شمارش معکوس برای آغاز به‌کار بیست‌و‌دومین نمایشگاه تخصصی صنعت برق کشور
شمارش معکوس برای آغاز به‌کار بیست‌و‌دومین نمایشگاه تخصصی صنعت برق کشور
مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو از آغاز به‌کار بیست‌و‌دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران خبر داد و گفت: این دوره از نمایشگاه صبح فردا با مشارکت 372 شرکت داخلی و خارجی و با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» “علی اکبر کاظمی” با اعلام این خبر افزود: بیست‌و‌دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، صبح فردا 29 آبان‌ماه با حضور”علی‌اکبر محرابیان” وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی آغاز به کار خواهد کرد.
مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ادامه داد: این نمایشگاه به مدت چهار روز و طی روزهای 29 آبان‌ماه تا دوم آذرماه در 11 سالن نمایشگاهی به وسعت 50 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر می‌شود.
کاظمی اظهارداشت: در نمایشگاه بیست‌و‌دوم، 350 شرکت داخلی و 22 نماینده شرکت‌های خارجی از 9 کشور جهان اعم از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان، فنلاند، ژاپن، کره‌جنوبی، اسپانیا و جمهوری چک حضور دارند.
وی با بیان اینکه امکان بازدید از این نمایشگاه همه روزه از ساعت 8 صبح تا 15 عصر برقرار خواهد بود، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران، کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه می‌شود.