شهربازی زیگولند سیرجان راه‌اندازی شد
شهربازی زیگولند سیرجان راه‌اندازی شد
شهربازی مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان با مساحت 800 مترمربع و با سرمایه گذاری بیش از 50 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش نبض انرژی به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در شهربازی مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان بیش از 25 نوع دستگاه بازی جانمایی شده و تمام تجهیزات به استانداردهای روز دنیا مجهز شده است.
برای راه اندازی این شهربازی، تمام مجوزهای لازم از جمله استاندارد، آتش نشانی، مجوز ارت و استحکام بنا دریافت و به منظور جلوگیری از هرگونه اتفاق احتمالی، نصب تجهیزات ایمنی محافظ جان در تابلو اصلی برق برای هر یک از دستگاه ها انجام شده است.
برای نصب تابلوهای برق، روشنایی، آماده سازی و همچنین تجهیز دستگاه‌های مربوطه این شهربازی حدود سه ماه زمان صرف شده و همکاری شهرداری سیرجان برای صدور مجوز آتش نشانی از جمله مهم‌ترین اقدامات بوده است.
از جمله ویژگی‌های بازی این شهربازی در مقایسه با دیگر شهربازی‌ها، می‌توان به کیفیت انجام نقاشی‌های محیطی اجرا شده توسط مجری بومی و مناسب بودن با حال و هوای کودکان، همجواری با فودکورت و همچنین به روز بودن دستگاه‌های بازی برای رده‌های سنی مختلف اشاره کرد.
شهربازی زیگولند که در طبقه منفی دو مرکز خرید زیگورات سنتر سیرجان راه اندازی شده ، با وجود شروع نشدن تبلیغات در شهر سیرجان، مورد استقبال بسیار خوب مردم این شهر قرار گرفته است.