فراخوان شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران
فراخوان شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران
شرکت مادر تخصصی مدیریت ساخت و تهیه کالای آب و برق (ساتکاب) به شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق تهران 1401 فراخوان داد.

به گزارش خبرنگار «نبض انرژی» شرکت مادر تخصصی ساتکاب از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال و دارای محصول در حوزه صنعت برق دعوت می‌نماید به منظور معرفی محصولات و خدمات دانش‌بنیان در حوزه صنعت برق در فضای پیش‌بینی‌شده برای تعداد محدودی از شرکت‌ها در راستای حمایت از تولید دانش بنیان، فناور و اشتغال‌آفرینی صنعت آب و برق در نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق که آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اطلاعات خود را به این شرکت ارسال کنند.
در راستای اجرای اهداف تصویب‌نامه هیات وزیران با موضوع حمایت از تولید، دانش‌بنیان، فناور و اشتغال آفرین در صنعت آب و برق و برنامه راهبردی این شرکت در موضوع حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و با عنایت به برگزاری نمایشگاه صنعت برق از تاریخ ۲۹ آبان الی ۲ آذرماه سال ۱۴۰۱، شرکت ساتکاب در نظر دارد برای ارائه فرصت به شرکت‌های دانش‌بنیان پس از ارزیابی و بررسی‌های لازم،  فضای فیزیکی مناسبی در غرفه این شرکت را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان، اختصاص دهد.
از متقاضیان دعوت می‌شود تا رزومه، شماره تماس، محصولات شرکت، گواهی نامه‌ها و دیگر موارد را مطابق معیارهای اشاره شده تا تاریخ 8 آبان به نشانی الکترونیکی  Info@satkab.ir و همچنین تقاضای کتبی خود را در قالب نامه از طریق شماره نمابر  02188367265 ارسال کنند.
متعاقباً شرکت ساتکاب بر اساس بررسی و ارزیابی‌های لازم، لیست اسامی شرکت‌های منتخب را جهت حضور در نمایشگاه اعلام خواهد کرد. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با شماره 02188369337   داخلی ۱۶۳ تماس حاصل فرمایید.

معیارهای انتخاب شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در غرفه شرکت ساتکاب به شرح ذیل است:

  1. شرکت دارای گواهی دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باشد
  2. محصولات و خدمات شرکت در حوزه صنعت برق باشد
  3. محصولات شرکت‌های معرفی شده به مرحله تولید صنعتی رسیده یا دارای گواهی نامه ساخت بار اول باشند
  4. محصولات شرکت‌های معرفی شده مرتبط با زنجیره هوشمندسازی و بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت برق (مختص بعد از کنتور) باشند.
  5. محصولات این شرکت‌ها دارای استانداردها و گواهینامه‌های مورد نیاز صنعت باشند.