قول وزیر نیرو برای تخصیص اعتبار به طرح‌های فاضلاب اهواز و کارون
قول وزیر نیرو برای تخصیص اعتبار به طرح‌های فاضلاب اهواز و کارون
نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از قول و وعده وزیر نیرو برای تخصیص اعتبارات بیشتر به منظور سرعت بخشی به اجرای و تکمیل طرح های فاضلاب در شهرستان اهواز و کارون خبر داد.

به گزارش«نبض انرژی»سید کریم حسینی، با گلایه از روند تکمیل طرح‌های نیمه تمام فاضلاب در شهرستان اهواز و کارون اظهار کرد: پروژه‌های فاضلاب در شهرستان اهواز و کارون با مشکل بودجه مواجه شده‌اند و امسال متاسفانه کمترین تخصیص را داشته‌اند.

وی افزود: تخصیص پایین اعتبارات به پروژه‌های فاضلاب اهواز و کارون باعث شده تا اجرای این طرح‌ها با کندی انجام شود و برخی از پیمانکاران پروژه‌ها از کار دست بکشند و آنچه در این خصوص برای حل مشکلات وعده داده شده است عملی نشود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: در دیداری در روزهای گذشته با وزیر نیرو، این گلایه به وزیر منتقل شد که نقاط زیادی در اهواز و شهرستان کارون کنده کاری شده و حفاری‌ها اصلاح نشده است و این مساله نارضایتی مردم را در این دو شهر به دنبال داشته است.

حسینی عنوان کرد: وزیر نیرو قول داده است تا از منابع نفت و همچنین سازمان برنامه بودجه تخصیص اعتبارات مناسبی برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های فاضلاب در اهواز و کارون انجام شود.

وی افزود: باید پس از آغاز فصل بارندگی در اهواز و کارون، نوارهای حفاری شده در خیابان‌ها اصلاح شود و در بخش‌هایی که نیاز است کار لوله‌گذاری و تکمیل شبکه نیز انجام شود و باید عملیات اجرایی طرح‌ها به سرعت اجرایی و نهایی شود.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با توجه به قول و وعده وزیر نیرو در خصوص تخصیص اعتبارات بیشتر برای سرعت بخشی به اجرای طرح‌های فاضلاب در اهواز و کارون، شاهد روند مطلوبی در اجرای این طرح‌ها باشیم.

منبع: ایسنا