اجرای طرح سرویس رایگان 19 هزار کولر آبی در تبریز
اجرای طرح سرویس رایگان 19 هزار کولر آبی در تبریز
مدیرعامل شرکت توزیع تبریز گفت: 19 هزار کولر آبی به صورت رایگان توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز سرویس خواهد شد.

به‌گزارش نبض انرژی، عادل کاظمی با اشاره به اجرای این طرح از سوی شرکت مادر تخصصی توانیر برای کاهش پیک مصرف، گفت: كاركرد صحيح و طول عمر مفيد تاسيسات سرمايشي ساختمان، ارتباط مستقيمي با سرويس‌هاي دوره‌اي و منظم اين لوازم دارد.
وی تصریح کرد: در اين راستا سرويس دوره‌اي كولرهاي آبي قبل از فرا رسيدن فصل گرما بسيار ضروري است و عدم سرويس و نگهداري كولرهاي آبي باعث افزايش تلفات مكانيكي و الكتريكي در اين تاسیسات خواهد شد.
همچنین وی افزود: در اين برنامه دستمزد سرويس برعهده شركت توزیع نیروی برق تبریز است، ولی تهیه و پرداخت اقلام مصرفي مورد نياز با قيمت‌هاي پايين تر از بازار در فروشگاه‌های معرفی شده توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز، توسط مالكين محترم می باشد، همچنین در صورت درخواست مالك جهت نصب سايه‌بان، پس ازتهيه توسط مالک، نصب آن توسط پيمانكار به صورت رايگان انجام مي‌شود.
کاظمی تصریح کرد: با سرويس مناسب اين تجهيزات، از تلفات انرژی جلوگيري شده و مصرف برق متقاضی نيز كاهش خواهد يافت، به همین منظور شرکت توزیع نیروی برق تبریز با مشتریانی که دارای کولر آبی با عمر بالای 5 سال می باشند، آماده همکاری است.
وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند برای سرویس‌ کولرهای آبی خود با مراجعه به سایت http://www.toztab.ir/ و پر کردن فرم مربوطه ثبت نام نمایند.
وی خاطر نشان شد: پیش بینی می شود به ازاي سرويس هر كولر آبي، به میزان 50 وات كاهش ديماند مصرفی اتفاق بیافتد.
لازم به ذکر است اجرای طرح سرویس کولرهای آبی از ابتدای سال 98 توسط شرکت توزیع نیروی برق تبریز آغاز خواهد شد.

  • منبع خبر : وزارت نیرو